nuffnang header

Friday, August 20, 2010

Gambar - Apa Akan Terjadi Apabila Haiwan Berkelakuan Seperti Kita?

Share
Macam ada kesamaan je nih.....
Zebra / tenuk / cipan?
Horreeeee!! Team aku menang!
Dapat sepam lepas buka puasa ni, nikmat toi...
Saya ikut Abang Nabil!!
Tengok boleh, jangan berani sentuh, haram...
Quaterback!
Anjing: Tulah sebab.. Aku pun confuse, sapa la bapak aku sebenarnya?!
Agak-agak tupai pun ada rumah orang tua yaa?
Burrpp. Adoi.. Baru tonggang sebotoi.. Ada lagi sedozen kat dapur tu..
Emmm. Mancung tak hidung gua?
Suey! Dorang buat iklan rambut rupanya...
Mengantuknya. Baru lepas makan anak rusa tadi...
Apa macam?! Kitorang memang kreatif kan? Siap terbalik lagi gambar ni..
Uweekk, uweeekk.. Ibu, ibu, nak susu!
Welcome to Texas! Ahoy! Dengan nada suara Sandy (Spongebob Squarepants).
Katak pun boleh bercinta apa!?
Apa pandang-pandang?!
Lompat si Anjing lompat! Lompat la tinggi-tinggi... OuccH! Kena *@#*%
Ye cikgu! Saya dah berus gigi la pagi tadi!
Kerenah peminat star wars masih lagi menjadi-jadi.
Wuhooo.. Tu sebab aku xsuka lau tuan aku pasang air-cond! Telinga aku lambat kering...
A picture have lots of meaning.
Adik-beradik lain mak..

Further reading @ Chill Out Point

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...